densofie.blogg.se

Ajajaj

Publicerad 2013-04-15 22:32:27 i

Föreläsning, hem plugga en stund, iväg till gymmet och ett jobbigt GRIT-pass där man ligger på 90-95% i puls, hem för dusch och påfyllning + plugg, iväg till gymmet och cykel. Ligger med smärtande ben (ryggen klarade sig idag tack vare "tantstyre" som inställning) och undrar hur träningen ska gå i morgon... Dubbla pass då med.

Plugget går framåt, sakta. Det tar tid att plugga in glosor och det får ta tid. Jag kan det ännu inte ens på svenska, men jag bryr mig inte om att lära mig det på svenska utan går på direkt på latin. Varför göra det värre än vad det är? Det är nog med skelettdelar, ligament, muskler, senor, ursprung, fästen, lager och riktningar. För att inte tala om de olika axlarna och planen. Men jag är fylld av hopp!

Två veckor kvar till min massageutbildning, kommer bli superkul att få massera på riktigt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela