densofie.blogg.se

Frustration och glädje

Publicerad 2013-04-18 16:21:41 i

Är lite frustrerad över att jag dubbla gånger frågar om de ringer mig när min dator är lagad, båda gångerna fick jag svaret Ja. De dubbelkollade mitt telefonnr och allt stämde. Tror ni att de ringt? Nej! Såg att jag kunde kolla statusen på sk. "Servicen" och där står det att datorn är klar. Så varför ringer de inte? Dessutom sa han (hänger inte ut han med namn även om jag skulle vilja) att de ringer och dubbelkollar om de ska kopiera mina dokument om de kommer åt dem. "Ja, ni får gärna ringa då så får jag ta ställning till det" svarade jag. Tror ni de har ringt? Nej! Nu står det en kommentar att jag ska betala 500kr för det arbetet. Det kan de glömma! Dagens pest.

Dagens bäst (som är så mycket viktigare): plugget går framåt. Haft ett par gamla byxor idag, byxorna sitter åt runt låren men löst i midjan. Kaaaatching! Jag har inte haft alls ont i ryggen idag. Yoga ikväll. Gjorde en supergod sås till maten idag (vanlig brunsås gjord på skyn). Regnade när jag var inne på studiestund men solen kom fram när jag kom ut. Ett av det bästa och mest värmande är när mina kaniner kommer och lägger sig på sidan utmed mina ben och somnar. Hjärteglad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela