densofie.blogg.se

Massage + cykeltur

Publicerad 2013-04-28 21:28:13 i

Massagekurs hela dagen idag också. Fortfarande ömmande muskler i ryggen från gårdagens pass, tur vi bara repeterade på ryggen. Vi gick sedan på glutea (rumpan), ajajajaj, så fruktansvärt ont! Svetten rann, tårar i ögonen och automatiska reaktioner på att ta bort det som gör mig ont. Sandra hade kunnat få många smällar men yttrade istället det onda till att bita i handduken och ett och annat vrål kom ut. Har lite att jobba på...

Sen stack jag och Sara ut på en runda med cyklarna. Motvind oavsett riktning, möra ben och onda rumpor från massagen men vi tog oss runt även om hastigheten gick ned en aning på slutet. Vi började med bra tempo på 30-35 km/h raksträcka i sidvind/motvind men när vi kom i mål hamnade medel på 25 km/h. Känner mig ändå nöjd efter de förhållanden som var.

Nu ska jag lägga mig, kommer somna med ett leende på läpparna och en nöjd känsla i kropp och knopp.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela