densofie.blogg.se

Där satt den!

Publicerad 2013-02-01 21:18:00 i

Gårdagen ägnades åt studier 8-21. Jättekul... Idag träffades vi i skolan och studerade ihop, gjorde vissa saker tydliga men andra förvirrade. Kommer jag klara att plugga tillräckligt inför tentan på måndag? Det finns nog inte "tillräckligt" i detta fall, men kanske lyckas jag uppnå en nivå så jag slipper skriva om tentan. Cross your fingers!

Lyckades ta mig till gymmet och det blev tungt. Och det känns SÅ bra! Träningsvärken har infunnit sig, benen skakar så fort jag gör något annat än ligger raklång. GÖTT! Som jag har längtat efter 1 träningen och 2 att nå nivån för att skapa denna känsla. Kanske var det bra med en veckas vila? Ja får jag konstatera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela