densofie.blogg.se

Fullt upp, positiv och förhoppningsvis snart vår.

Publicerad 2013-02-25 21:48:07 i

Fullt upp först med fest, sen tenta, födelsedag och besök. Full lägenhet när både mamma och syster kommer på besök. 25 kvm, tre människor och två kaniner. Men tänk också vad tomt det blir när de lämnat mig själv igen, själv med kaninerna.

Mycket blev gjort i helgen, allt från att pumpa cykeldäck, åka till veterinären, besöka div shoppingställen och äta god mat på restaurang. Träningsvärken har gjort sig påmind i benen så det var skönt med lite vila över helgen och så kör vi på i morgon igen. Tummen upp!

Idrottspsykologin startade idag, första föreläsningen handlade om motivation. Känner mig inspirerad till denna kurs och jag har höga förväntningar då jag längtat efter kursen sedan Augusti. De har dessutom komprimerat kursen vilket är både negativt genom att tempot blir högre (vilket för mig innebär att lägga ner mer än 45 h / vecka) och positivt genom att vi får några dagar ledigt vid påsk vilket i sig innebär att jag kan påbörja min utbildning på sommarjobbet vilket i sig innebär lite mer pengar. Pengar behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela