densofie.blogg.se

20130112

Publicerad 2013-01-12 17:37:51 i Allmänt,

Hej,
 
Mitt första inlägg och jag vet inte var jag ska börja, har alldeles för lite att säga en dag som idag som idag som idag. 
 
Mina hemska husdjur sitter i sin bur trots att de har hela lägenheten att vara på, jag är iof glad för det eftersom slipper jag trampa på små pluttar, eller se till så de inte gnager på min säng så den brakar ihop en vacker dag. Jag gillar min säng. Och jag gillar mina husdjur också, så länge de inte äter upp mitt hem. 
 
Idag har jag spillt 0,5 L vatten på min ullmatta, luktar fantastiskt gott med blöt ull ;)
Annars har jag haft en fruktansvärt tråkig dag bestående av att skriva hemtenta.
 
Over and out.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela