densofie.blogg.se

Äntligen!

Publicerad 2013-01-30 20:57:00 i

Idag, trots kroppsliga skakningar, tog jag mig till gymmet och ett gruppträniningspass för magen. Kändes att jag inte kört på en vecka och att jag fortfarande inte är helt bra. Man tappar fort det man byggt upp under en längre tid. Suck, men nu tar vi nya tag (förhoppningsvis) och börjar bygga igen.

För 5 månader sedan flyttade jag till min lilla lägenhet som jag bor i. Jag trivs bra, men är trött på allt vad grannar heter. Idag är det öppning av en nattklubb i stan som haft julstängt och självklart är det fest hos några av grannarna. Vet du någon lägenhet i ett hus utan barn, inga halvt döva pensionärer, inga ungdomar och inga par som har högljutt sex, lägenheten får gärna vara en 2:a med relativt stort kök. Badkar är ett plus. Bra utrymme för mina husdjur. Ligger nära högskolan och nära centrum och min träning, ej hyra över 3800kr/mån. Ja, meddela mig! Balkong skulle vara skönt och en fin utsikt. ;D

Bilden föreställer mitt plugg vilket jag spenderat mina mesta timmar om dygnen till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela