densofie.blogg.se

Dagen D

Publicerad 2013-03-17 18:55:44 i Allmänt,

Idag har jag gjort müsli, den tar visst slut lite då och då.... Har även studerat större delen av dagen. Fint väder var det även idag så jag var tvungen att gå ut en sväng, men eftersom jag fick skoskav (ovanligt för att vara mig?!) så blev det en löprunda. Vintern har gjort sitt för både styrka och kondition kan jag säga, de fåtalet backar på berget kändes knappt och benen bara pumpade mig uppåt. Ser fram emot våren nu när jag kan utmana styrkan än mer. Ska tydligen komma upp emot 2 decimeter snö här på tisdag så jag kan fortsätta jobba på styrka och kondition inne ett tag till och det är mig inget emot, däremot känns det som att Halvvättern närmar sig med stormsteg och jag har ännu inte fått milen i rumpan så snart vill jag att det blir varmare så att gruset på vägarna sopas bort. 
 
Hade för ett tag sedan planerat att göra potatismos, men det har inte blivit av. Idag var dagen D när jag gjorde mitt nästintill första potatismos och gissa -Det blev SÅ gott! (Beror kanske också på att jag älskar allt med potatis). Men ja, det var fruktansvärt gott!

Ny favoritlåt: http://youtu.be/OpQFFLBMEPI
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela