densofie.blogg.se

Tji fick jag!

Publicerad 2013-03-13 20:07:38 i

Vaknade till ett vinterklätt landskap! Förmodligen ingen utomhuscykling i helgen... Imorgon behandling för min rygg så snön kom passande då jag förmodligen kommer ligga "överkörd" nedbäddad i sängen.

Idag fick jag med Suz på ett 30-20-10 (intervallpass på cykel) och ABSolution (6-pack träning). Yes, inte ofta man lyckas övertala henne till gruppträningspass. På stretchen sen insåg jag hur sned jag är i höfterna, så det passar bra med behandling i morgon.

Känner att allt visar/kommer lägligt. Likaså omtentamen ligger efter påsk vilket innebär att vi har lite ledigt innan tentamen vilket i sig innebär att det blir fler pluggdagar inför tentan. Detta spelar ingen roll för mig då jag har bestämt mig för att ha klarat tentan, men för de som inte gjorde det.

Nu ska mina husdjur få lite tid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela